Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Płatności, wysyłka i reklamacja
Kontakt
  • Gospodarstwo Pasieczne
    Halina Buchalik
    Kostkowice, ul. Dworska 24
    43-426 Dębowiec
    NIP: 548-225-59-06
  • E-mail:sklep@pszczelespecjaly.pl
  • Telefon790787545
    33 856 20 88
  • Godziny działania sklepuOd poniedziałku do piątku 07.00 - 15.00 w sklepie w Kostkowicach W sklepie internetowym zamówienia można składać codziennie.
Zmiana języka
PolskiAngielski

.Google analitiks 4

Płatności, wysyłka i reklamacja

Wysyłka i zwroty

Zasady wysyłki i zwrotu przesyłek ze Sklepu internetowego „Pszczele Specjały”

I. Wysyłka towarów

1. Towary są wysyłane za pobraniem lub z przedpłatą. Czas realizacji zamówień to cztery dni robocze, lecz dokładamy wszelkich starań by czas realizacji nie był dłuższy niż 48h. Paczki wysyłane są najczęściej od wtorku do czwartku. Paczek nie wysyłamy w piątki.
a.) za pobraniem – dołożymy wszelkich stań by realizacja zamówienia rozpoczęła się do 48h w dni  robocze.
b.) z przedpłatą -  realizacja zamówienia rozpocznie się do 48h od momentu zaksięgowania uzgodnionej kwoty na koncie bankowym.

2. Wysyłanie przesyłek ze Sklepu internetowego „Pszczele Specjały” odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, firmy Inspot, paczkomatów Inpost oraz Poczty Polskiej. Koszt doręczenia przesyłki zależy od łącznej wagi zakupionych produktów. W jednej paczce może się znaleźć maksymalnie 10 słoi, każdy o wadze netto 1100 g. Klient może zaproponować tańszą formę wysyłek niż te które proponujemy. Jednak sklep „Pszczele Specjały” nie bierze odpowiedzialności za jakość usługi proponowanej przez klienta.

- Kurier UPS: Paczki są pakowane maksymalnie do 30 kg. Koszt takiej wysyłki wynoszą 40 zł bez względu na to czy paczka jest wysyłana  za pobraniem czy z przedpłatą. Paczkę przekazaną przez kuriera należy sprawdzić w jego obecność by stwierdzić czy nie została uszkodzona w innym wypadku w razie poniesionych szkód reklamacja nie będzie uwzględniana

- Inpost: Paczki
kurierskie są pakowane maksymalnie do 29 kg.
Paczka za pobraniem - koszt zależny jest od masy przesyłki:
  • do   4,5 kg - 15 zł
  • do 14,5 kg - 17 zł
  • do    29 kg - 20 zł
Paczka z przedpłatą przelewem na konto - koszt zależny jest od masy przesyłki:
  • do   4,5 kg - 13 zł
  • do 14,5 kg - 15 zł
  • do    29 kg - 18 zł
Paczkomat - wysyłany jedynie z przedpłata koszt - 15 zł

Paczkę przekazaną przez kuriera należy sprawdzić w jego obecność by stwierdzić czy nie została uszkodzona w innym wypadku w razie poniesionych szkód reklamacja nie będzie uwzględniana

3. Odbiór osobisty w siedzibie firmy oraz w sklepie w Wiśle: 0 zł

Przy zakupie o wartości powyżej 300,00 zł przesyłka gratis. "Gratisowa wysyłka" wysyłana jest jedynie za pośrednictwem kuriera Inpost oraz paczkomatów Inpost. Wybranie innej formy wysyłki spowoduje naliczenie jej kosztów, które klient będzie musiał ponieść by otrzymać produkt. 

W przypadku gdy przesyłka nie zostanie odebrana z winny odbiorcy np odmowa zapłaty przesyłki pobraniowej, nie obecność w domu podczas próby dostarczenia przesyłki lub nie odebranie przesyłki z paczkomaktu lub punktu odbioru paczek. Koszty dostawy i transportu powrotnego do sprzedawcy ponosi odbiorca.

4. Zamówienia realizowane są do siedmiu (7) dni roboczych od dnia złożenia zamówienia za pobraniem lub od momentu zaksięgowania kwoty równoważnej z wartością zamówienia na rachunku bankowym firmy lub potwierdzenie płatności przez serwis Przelewy 24
  • Staramy się jednak by zamówienia były realizowane do 48 godzin od złożenia zamówienia i dopełniania formalności z nim związanych.
  • Zastrzegamy, że z przyczyn losowych czas realizacji zamówień może się wydłużyć. W takiej sytuacji będziemy podejmować kontakt z klientem.
  • Czas wysyłki zamówień podany przy produktach jest orientacyjny i nie jest wiążący.

II. Zwrot i wymiana:
1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Klient może odstąpić od zawartej umowy kupna w terminie 14 dni, licząc od daty otrzymania zakupionego towaru, zwracając towar w stanie nienaruszonym oraz w oryginalnym opakowaniu.

2. W celu dokonania zwrotu niezbędny jest kontakt Klienta z obsługą Sklepu internetowego „Pszczele Specjały”, pod nr. telefonu: 33 856 20 88 lub drogą elektroniczną: sklep@pszczelespecjaly.pl. Klient odsyła towar na koszt własny, odpowiednio zabezpieczając go na czas wysyłki. Jeżeli odesłany towar lub firmowe opakowanie zostanie zniszczone lub zniekształcone, np. na skutek niewłaściwego zapakowania, Sklep internetowy
„Pszczele Specjały” zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty należności podlegającej zwrotowi o wartość wyrządzonej szkody.

3. Sklep internetowy „Pszczele Specjały” nie przyjmuje przesyłek za pobraniem, jeśli nie zostało to wcześniej uzgodnione z obsługą. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przelane na konto klienta do 10 dni roboczych, liczonych od dnia otrzymania zwróconego towaru.

4. Sklep internetowy „Pszczele Specjały” dopuszcza możliwość dokonania wymiany towaru po ustaleniu szczegółów z obsługą.

III. Reklamacje:

1. Każdy Klient Sklepu internetowego „Pszczele Specjały” jest zobowiązany, także w swoim dobrze pojętym interesie, do sprawdzenia przesyłki podczas odbioru, czy nie nosi widocznych śladów uszkodzenia. Jeśli stan przesyłki sugeruje wcześniejsze otwarcie lub zniszczenie zawartości Klient powinien sprawdzić zawartość przy doręczycielu. Gdy przedmiot okaże się uszkodzony, Klient powinien napisać - razem z doręczycielem - protokół uszkodzenia przesyłki. O nadejściu uszkodzonej przesyłki Klient powinien również poinformować, możliwie jak najszybciej (nie później, niż do 24 godzin), Sklep internetowy „Pszczele Specjały”- telefonicznie lub e-mailem: sklep@pszczelespecjaly.pl . Reklamacje dotyczące uszkodzeń, do których doszło podczas transportu przesyłki, będą rozpatrywane jedynie po wypełnieniu przez Klienta opisanej wyżej procedury, a przede wszystkim po przedstawieniu protokołu uszkodzenia podpisanego również przez doręczyciela przesyłki.

2. Produkty znajdujące się w ofercie Sklepu internetowego „Pszczele Specjały” objęte są gwarancją. Okres gwarancji wynosi zazwyczaj 12 miesięcy, chyba że dołączona gwarancja pisemna mówi inaczej. Część produktów posiada gwarancję producenta lub dystrybutora, co oznacza, że może być ona realizowana tylko w serwisach przez niego wskazanych za pośrednictwem Gospodarstwa Pasiecznego Halina Buchalik. Niektóre towary objęte są bezpośrednią gwarancją i serwisem producenta. W takim przypadku wszelkie roszczenia gwarancyjne należy kierować bezpośrednio do producenta, zgodnie z informacjami zawartymi w dołączanej przez producenta karcie gwarancyjnej.

3. Z uwagi na specyficzne cechy towarów żywnościowych Sklep internetowy „Pszczele Specjały” stosuje się do Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej, z dnia 30 stycznia 2003 roku, „W sprawie terminów zawiadamiania sprzedawcy o stwierdzeniu niezgodności towaru żywnościowego z umową” (Dz.U. z dnia 24 lutego 2003 roku, nr 31, poz. 258). Jako podstawową zasadę „Rozporządzenie” to przyjmuje konieczność niezwłocznego zawiadomienia sprzedawcy o niezgodności towaru z umową, nie później jednak, niż w terminie 3 dni od otwarcia opakowania (dotyczy towarów paczkowanych).

4. Wszelkie wady towaru, nieprawidłowe jego działanie powinny być niezwłocznie zgłaszane w formie pisemnej z dokładnym opisem uszkodzenia na adres sklep@pszczelespecjaly.pl.

5. Klient dostarcza wadliwy towar do serwisu na własny koszt.

6. Gwarancją nie są objęte produkty, które zostały przez Klienta lub osoby trzecie zniszczone, uszkodzone, zmodyfikowane lub były użytkowane w niewłaściwy sposób.

7. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi od 14 do 21 dni roboczych, liczonych od dnia jej wpływu do Sklepu internetowego „Pszczele Specjały”. Sklep internetowy „Pszczele Specjały” dokłada wszelkich starań, by czas rozpatrzenia reklamacji był jak najkrótszy.

8. W przypadku reklamacji uzasadnionej Sklep internetowy „Pszczele Specjały” dostarcza - na własny koszt - brakujące lub wolne od wad towary, dokonuje naprawy uszkodzeń, wymienia wadliwe elementy, zwraca zapłaconą przez Klienta cenę lub proponuje Klientowi odpowiedni rabat. Sposób wykonania reklamacji leży po stronie Sklepu internetowego „Pszczele Specjały” i jest z Klientem uzgadniany.

9. Sklep internetowy „Pszczele Specjały”, stara się opisywać produkty w sposób rzetelny i dokładny. Klient sklepu internetowego „Pszczele Specjały” przyjmuje do wiadomości, że zdjęcia produktów i towarów prezentowane w formie elektronicznej mogą (ale tylko) nieznacznie odbiegać od ich rzeczywistego koloru, kształtu czy wzoru. Różnice tego rodzaju nie są wadą w rozumieniu przepisów prawa i nie mogą stanowić podstawy do dochodzenia przez Klienta roszczeń wynikających z gwarancji lub rękojmi. W razie wątpliwości związanych z cechami lub działaniem produktów można zapoznać się z ich szerszymi opisami w witrynach internetowych producentów lub skontaktować telefonicznie (e-mailem) z obsługą Sklepu.

Należy pamiętać że miód i inne produkty pszczele są produktami naturalnymi wytwarzanymi przez pszczołę miodną. Dlatego np. miód może nieznacznie różnić się zapachem, smakiem i konsystencją co wynika z dostępnej bazy pożytkowej na której znajduje się pasieka. Krystalizacja miodu jest procesem naturalnym świadczącym o dobrej jakości produktu i nie podlega reklamacji ani zwrotowi. Każdy miód krystalizować w inny sposób. Barwa pyłku kwiatowego jest zależna od bazy pożytkowej na której znajduje się pasieka. Pszczelarz nie ma wpływu na te cechy produktu.     

Przed stosowaniem produktów pszczelich należy wykluczyć alergie na stosowane produkty. W razie wystąpienia objawów alergicznych należy natychmiast przerwać kuracje

IV. Procedura reklamacyjna:
1. Klient informuje Sklep internetowy „Pszczele Specjały” o uszkodzeniu zakupionego towaru. Z wysyłką towaru należy wstrzymać się do czasu potwierdzenia, które wystosuje obsługa Sklepu.

2. Reklamowany towar Klient wysyła na koszt własny do Sklepu internetowego „Pszczele Specjały” dowolną metodą, pamiętając o należytym zabezpieczeniu przesyłki. Za uszkodzenia powstałe podczas transportu Sklep internetowy „Pszczele Specjały” nie bierze odpowiedzialności. Do przesyłki należy załączyć kopię pisemnej gwarancji lub faktury VAT, jeśli taka była wydana.

3. Jeśli warunki niezbędne do pozytywnego rozpatrzenia procedury reklamacji są spełnione Sklep internetowy „Pszczele Specjały” przyjmuje reklamację do rozpatrzenia i rozpoczyna proces naprawczy.

4. Jeśli do przesyłki nie zostaną dołączone dokumenty, o których mowa w pkt. 4., Sklep internetowy „Pszczele Specjały”, powiadomi o tym Klienta i będzie oczekiwać na ich przesłanie przez dwa tygodnie, od czasu odebrania przysłanego towaru, nie rozpoczynając procedury naprawczej.

5. Sklep internetowy „Pszczele Specjały” zobowiązuje się zakończyć proces reklamacyjny w ciągu 14 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia, bądź - jeśli naprawa serwisowanego urządzenia wymaga sprowadzenia towaru lub części zamiennych z zagranicy - w ciągu 21 dni roboczych.

6. Sklep internetowy „Pszczele Specjały” - na koszt własny - wysyła do Klienta nowy lub naprawiony towar, za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej, przesyłką priorytetową. W przypadku nieodebrania przesyłki z przyczyn leżących po stronie Klienta, jej kolejne lub skuteczne dostarczenie odbywa się na koszt własny Klienta.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących procedury reklamacyjnej, sklep internetowy „Pszczele Specjały” oczekuje na kontakt pocztą elektroniczną: sklep@pszczelespecjaly.pl lub telefonicznie na nr: 790787545
Adres wysyłki reklamowanego towaru:
Gospodarstwo Pasieczne „Halina Buchalik” Kostkowice, ul. Dworska 24, 43 – 426 Dębowiec

Data ostatniej modyfikacji: 31 stycznia 2022 r.
 

Przejdź do strony głównej
Opinie o produktach
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl